Islamic Widget

Khamis, 5 Mei 2011

Bagaimana mendaftar sebagai anggota

TINDAKAN ANDA BERMULA DENGAN KO-NUSANTARA DISINI

Langkah pertama, anda ialah mendaftar peribadi untuk mengambil kesempatan atas kebaikan serta- merta dan ambillah masa sebentar untuk mendaftar sekarang dan kemudian ikut langkah-langkah ke arah kejayaan seterusnya yang berikut.

SAHAM

Langkah kedua, membeli saham dimana anda akan menikmati dividen tahunan.

PRODUK KO-NUSANTARA

Cara permulaan yang baik adalah dengan menggunakan produk KO-NUSANTARA. Kemudian perhatikan setiap perubahan atau keputusan positif yang anda lalui apabila menggunakan produk ini. Testimonial peribadi kejayaan anda menggunakan produk ini boleh menjadi hujah jualan yang berkesan.

LATIHLAH DIRI ANDA

Kaji kertas kerja dan bahan-bahan lain di dalam latihan KO-NUSANTARA. Pelajarilah kisah KO-NUSANTARA dan kenali produk-produk KO-NUSANTARA supaya anda dapat berkongsi mengenainya dengan mudah.

TETAPKAN MATLAMAT

Apa yang anda ingin capai dalam KO-NUSANTARA. Tetapkan matlamat sebagai satu inspirasi dan pastikan perniagaan anda berada pada landasan yang betul.

JADIKAN PERANCANGAN ANDA KEPADA TINDAKAN

Telah menjadi asas utama kejayaan sebagai anggota sejak berdekad lalu. Luangkan masa setiap hari memperkenalkan KO-NUSANTARA kepada orang ramai dan bercakaplah tentang keahlian, saham dan produk kepada ahli keluarga atau kawan-kawan. Rancanglah untuk menghadiri kursus jatidiri usahawan di KO-NUSANTARA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PENGUMUMAN PENTING !!!


SALAM KEIMANAN...KOPERASI KO-NUSANTARA BHD
Menjemput Anggota Ko Nusantara Berhad hadir ke pejabat mengemaskini keanggotaan :-

sepanjang 2013
Masa Pejabat 9.00 pagi hingga 5.00 petang


Suites 23, 2nd floor, Wisma SEDCO,
Plaza wawasan, Jln.Lebuhraya Pantai Baru,
888666, Kota Kinabalu, Sabah.
Utk keterangan lanjut sila HUBUNGI: 013-89999 35/ 0128309609


Warisan

ok ok bah