Islamic Widget

Selasa, 24 Mei 2011

PENGUMUMAN UMUM

4 ulasan:

  1. alhamdulillah... sesungguhnya allah maha mengetahui siapa dikalangan kamu orang2 yg jujur ikhlas dan amanah dalam perjuangan dan dia mengetahui siapa yg penghianat munafiq dan berpura pura dalam perjuangan...saya yakin tn ada sbb mengapa buat kenyataan umum seperti itu tapi saya juga berbesar hati ingin tahu siapakah orang yg tn maksudkan dan tn siapa ?

    BalasPadam
  2. Salam keikhlasan khas pada anda yg telah beri komen,..saya hargai anda sebagai orang yg prihatin terhadap ko-nusantara Bhd..namun saya yakin anda buat komen menunjukkan yg anda banyak tidak tahu perkara sebenar tentang KNB, ...ingat cakap ikut rasional bukan ikut suka hati,...pejabat ko-nusantara tidak pernah tutup selepas pejuang2 yg hebat konon2 meninggalkan koperasi dgn meninggalkan bebanan hutang yg ditanggung oleh saya RM 100.000 lebih.......???????

    BalasPadam
  3. Salam Nusantara kepada Anggota Ko Nusantara Berhad
    dijemput Hadir ke Pejabat untuk mengemaskini keanggotaan..dan sesungguhnya pelbagai program, aktiviti dan semangat Jawatankuasa baru untuk memajukan ko nusantara berhad yang akan berlaku dalam tahun 2014 dan diharapkan agar anggota dapat melibatkan diri untuk projek-projek koperasi..

    BalasPadam
  4. Assalaamualaukum....kepada seluruh warga koperasi moga dalam rahmat Allah sekalian....

    BalasPadam

PENGUMUMAN PENTING !!!


SALAM KEIMANAN...KOPERASI KO-NUSANTARA BHD
Menjemput Anggota Ko Nusantara Berhad hadir ke pejabat mengemaskini keanggotaan :-

sepanjang 2013
Masa Pejabat 9.00 pagi hingga 5.00 petang


Suites 23, 2nd floor, Wisma SEDCO,
Plaza wawasan, Jln.Lebuhraya Pantai Baru,
888666, Kota Kinabalu, Sabah.
Utk keterangan lanjut sila HUBUNGI: 013-89999 35/ 0128309609


Warisan

ok ok bah